Православний календар 2012

У Новому Заповіті Свята Церква встановила святкувати крім неділі ще й дні, коли споминаються події, які Господь звершив для нашого спасіння, також і на честь Самого Господа та Пречистої і Преблагословенної Богоматері, ангелів і святих угодників Божих. Ці дні звуться святами або празниками. Дати подаються за новим стилем.

Січень

07  Різдво Христове

14 Обрізання Господнє

19 Хрещення Господнє (Богоявлення, Йорданські свята)

Лютий

12 Собор трьох Святителів - Василія Великого, Іоанна Золотоустого та Григорія Богослова

15 Стрітення Господнє

Квітень

07  Благовіщення, тобто ангельське сповіщення Пресвятій Діви Марії про втілення від Неї Сина Божого

08 Вхід Господній в Єрусалим, Вербна неділя (за тиждень до Пасхи)

15 Світле Христове Воскресіння, Пасха, Великдень

Травень

21 Св. апостола Іоана Богослова

22 Св. Чудотворця Миколая

24 Вознесіння (на сороковий день після Пасхи)

Червень

3 День Святої Тройці, П'ятдесятниця (на п'ятдесятий день після Пасхи)

4 День Святого Духа

Липень

07 Різдво Іоана Хрестителя

12 Св. первоверховних апостолів Петра і Павла

28 Св. рівноапостольного Володимира, князя Київського

Серпень

02 Пророка Ілії

06 Святих мучеників - благовірних князів українських Бориса і Гліба

09 Великомученика і цілителя Пантелеймона

14 Винесення чесних древ Животворчого Хреста Господнього, хрещення Руси-України

19 Преображення Господнє

28 Успіння Божої Матері

Вересень

11 Усікновення голови Іоана Хрестителя

21 Різдво Пресвятої Богородиці

27 Воздвиження чесного Хреста Господнього

Жовтень

09 Св. апостола Іоана Богослова

14 Покрова Божої Матері

Листопад

08  Св. вмч. Димитрія Солунського

10 Св. вмц. Параскеви П'ятниці. Прп. Іова, ігумена Почаївського

21 Собор Архистратига Михаїла та інших Небесних Сил безплотних

Грудень

04 Введення у храм Пресвятої Богородиці

07 Св. вмц. Катерини

13  Апостола Андрія Первозванного

17 Св. вмц. Варвари

19 Св. Чудотворця Миколая

 

...Праздник - не просто памятник, воспоминание о событии, которое произошло в определенный момент, иногда в очень далеком прошлом, не воспроизведение чего-то, что случилось в прошлом и принадлежит прошлому, - это время, когда мы участвуем в событии, которое имеет корни в вечности, в Боге, в самой Божией вечности, и потому остается современным изо дня в день, из века в век, из тысячелетия в тысячелетие, до тех пор, пока история мира не завершится, все не остановится и не найдет свою эсхатологическую полноту...

Митрополит Сурожский Антоний

 

Написати коментар

Будь ласка, заповніть всі поля, які позначені зірочкою (*).
Можна використовувати базовий HTML код.